Domů  > MOTORY  > vertikální

Motor Honda GCvX200 H N2G7-SD pro VARI Novinka

Výrobce:Honda
Obj. číslo:760002
Dostupnost:skladem ihned k odběru
Původní cena:10390 Kč
Sleva:800 Kč(8 %)
Cena:9590 Kč včetně DPH
7926 Kč bez DPH
Novinka
logo Honda
Náhled obrázku artiklu
Motor Honda GCV200 A N2G7-SD verikální Kliková hřídel: průměr 22,2 mm délka 61,9 mm Nový motor Honda GCVx přináší bezkonkurenčně nejnižší spotřebu paliva a nejvyšší výkon a kroutící moment ve své třídě . Výkonem a kroutícím momentem jsou srovnatelné s motory o úroveň většími. S úspěchem tyto motory pohánějí např. velmi oblíbené ručně vedené komunální stroje jako jsou mulčovače nebo sekačky na vysokou trávu. Zároveň Honda tímto motorem také cílí na domácí a hobby uživatele, kteří vyžadují kromě nízkých nákladů na provoz i vysoký uživatelský komfort, snadnou obsluhu a nenáročnou údržbu. Tomu odpovídá lehký start, nízká hmotnost, nízká hlučnost, hospodárnost provozu, mimořádně nízké vibrace a nenáročná údržba v podobě snadného přístupu ke všem základním prvkům motoru. Motor GCVx 200 nahrazuje v nabídce svého předchůdce GCV 190 a je vhodný jako pohonná jednotka pro širokou řadu zařízení pro soukromé použití, které potřebují motory s vertikálním vývodem klikové hřídele, jako jsou např. plovoucí čerpadla, vysokotlaké myčky malotraktory, kypřiče a zametací kartáče a pod. Svým výkonem se vyrovná nebo dokonce překoná své konkurenty vyšších kubatur. S úspěchem tyto motory pohánějí např. velmi oblíbené ručně vedené komunální stroje jako jsou mulčovače nebo sekačky na vysokou trávu. Motor GCV200 je vhodný pro širokou řadu domácích aplikací, jako jsou zahradní sekačky, kultivátory a zametán nebo systém VARI. Inovativní vzhled s novým standardním krytem motoru Technika OHV umožnila snížit počet součástek v motoru o 30% (oproti předchůdci GCV) Snížení hmotnosti o 18% (oproti předchůdci GCV) O 15% vyšší kroutící moment (oproti předchůdci GCV) Nejvyšší kroutící moment na světě v dané třídě Nová spalovací komora umožňuje spalovat benzín s obsahem 10% Ethanolu "Honda Combustion Technology" - dokonalejší spalování = nižší spotřeba a emise Zlepšení uživatelského komfortu = zlepšený přístup k plnění oleje, zlepšený přístup k zapalovací svíčce, rozměrnější hrdlo plnění palivové nádrže, snadný přístup ke vzduchovému filtru Snadné a spolehlivé startování díky vylepšenému systému automatického sytiče Auto Choke Comfor Vysoce kvalitní materiály a na míru konstruované komponenty zajišťují dlouhodobou spolehlivost Bez problémů plní evropské emisní limity Nízká hlučnost a snížené vibrace motoru Nízká spotřeba paliva a motorového oleje Snadný servis a provozní údržba Technické parametry Typ motoru 4-taktní zážehový jednoválec s rozvodem OHC Startování Ruční Trvalý provozní výkon kW/(ot.min-1] 2,8 / 3,8 (3000) Max.čistý kroutící moment Nm/ot.min 12,7 / 1,30 (2500) Spotřeba paliva při trvalém provozním výkonu l/hod (ot.min-1) 1,4 (3000) Kompresní poměr 8.0 : 1 Vrtání a zdvih (mm) 66 x 59 Typ vložky válce Hliníkový válec Objem palivové nádrže (litrů) 0,91 Zdvihový objem (cm3) 201 Objem olejové náplně (litrů) 0,4 Model motoru 4-taktní jednoválec s rozvodem OHV Max.výkon motoru (HP) 5,6 Rozměry stroje (L x Š x V) (mm) 415 x 330 x 359 Suchá hmotnost (kg) 10,1

Máte zájem o produkt Motor Honda GCvX200 H N2G7-SD pro VARI Novinka od výrobce Honda a potřebujete více informací? Neváhejte se na nás obrátit na uvedených kontaktech - tel.: 603 110 976 (8-18 hod), e-mail: info@rawa.cz

Používáme cookies s cílem co nejvíce Vám zpříjemnit návštěvu našich webových stránek. Tím, že stránky používáte, souhlasíte s uložením cookies na Vašem počítači/zařízení.

Ok
Více o cookies zde