Často kladené otázky a odpovědi před nákupem v obchodě RAWA

Před tím, než odešlete Váš dotaz, přečtěte si otázky v této sekci, je možné, že na totéž se ptal již někdo před Vámi a Vy zde třeba najdete odpověď na svůj dotaz a ušetříte čas sobě i nám. Děkujeme váš Tým RAWA.

  1. Nemohu ve vašem obchodě RAWA najít zboží, které sháním.
  2. Je možné vyhledat zboží nejen podle názvu?
  3. Musím se registrovat?
  4. Zadal jsem platbu převodem, jak mám postupovat?
  5. Je možné u vás dostat slevu?
  6. Mohu změnit nebo zrušit svoji objednávku?
  7. Jak poznám, že je moje objednávka vyřizována?
  8. Je možné sledovat dopravu mé zásilky?
  9. Za jak dlouho můžu zásilku očekávat?
  10. Je možné si objednávku vyzvednout osobně?
  11. Nestihl jsem si zásilku vyzvednout je možné ji zaslat znovu?
  12. Mohu si zboží objednat osobně na prodejně?
  13. Nesedí mi velikost, kterou jsem si objednal?
  14. Nedostal jsem od vás návod na použití?
  15. Jak mám postupovat při reklamaci?
  16. Obtěžují mě reklamní sdělení od vás, mohu je zrušit?
  17. Chci vaše katalogy nabízeného zboží?
  18. Nenašel jsem zde odpověď na mou otázku.


1. Nemohu ve vašem obchodě najít zboží, které jsem viděl u kamaráda nebo v katalogu je možné ho u vás objednat?

Většinou je to možné, obchodujeme s několika firmami. Pokud jste zboží nalezl v našem katalogu nebo katalogu výrobce, který jste si prohlédl online nebo po stažení v souboru pdf, výrobek nebude problém objednat, pokud bude skladem u výrobce. Může se samozřejmě stát, že je momentálně vyprodaný nebo zrušený. Cenu lze zjistit poptávkou na info@rawa.cz

nahoru

2. Je možné vyhledat zboží nejen podle názvu, ale třeba podle výrobce?

Ano samozřejmě v našem obchodě je to možné, stačí se podívat na rozšířené vyhledávaní. Zde můžete zboží nalézt podle výrobce, obj. čísla, ceny, podle hledané fráze nebo si prohlížet jen slevy, novinky, akce, atd…

nahoru

3. Musím se registrovat, pokud chci ve vašem obchodě RAWA nakoupit zboží?

Ne to opravdu nemusíte, stačí po přidání zboží do košíku postupovat dále k pokladně a pokračujte dále podle instrukcí. Registraci doporučujeme provést, díky tomu získáte mnoho výhod. Možnost upravovat vaše informace, sledovat historii nebo aktuální stav vašich objednávek, připravujeme bonusový systém a spousty dalších výhod.

nahoru

4. Zadal jsem platbu převodem, jak mám postupovat?

Vyčkejte, dokud vám nezašleme emailem fakturu. Jelikož eshop není propojen s naším obchodním systémem, budou fakturační údaje odlišné od vaší objednávky. Mohlo by se stát, že se vaše platba „nespáruje“ s fakturou a tím vám nebude možné zboží zaslat až po ručním dohledání platby a spojení s fakturou. Tím si dodací termín zásilky zbytečně prodloužíte.

nahoru

5. Je možné ve vašem army shopu dostat slevu?

Pokud uskutečníte objednávku nad 5000,- Kč bude vám nastavena automaticky sleva ve výši 5%. Také pokud vaše objednávka bude nad 2500,- máte dopravné zcela ZDARMA (to neplatí u výrobků, které mají nestandardní velikost nebo váhu a u zásilek mimo ČR).
Jestli jste náš zaregistrovaný stálý zákazník je možné vám slevu nastavit individuálně nebo při větší jednorázové objednávce. Pro více informací nás kontaktuje na této emailové adrese info@rawa.cz

nahoru

6. Mohu změnit nebo zrušit svoji objednávku?

Pokud vaše objednávka již nebyla zabalena a připravena k expedici, můžete vaši objednávku bezplatně změnit. Stačí nás informovat tel. nebo emailem, jaké výrobky chcete přidat, odebrat nebo změnit velikost.
Pokud chcete novou objednávku spojit s předchozí nebo nedodanou, prosím uveďte číslo předchozí objednávky do poznámek. Jestliže nás nebudete informovat, je možné, že si v záplavě objednávek expediční oddělení nevšimne vašich dvou objednávek a budou vám zaslány dvě zásilky a zbytečně budete platit dvě částky za dopravné.

nahoru

7. Jak poznám, že je moje objednávka vyřizována?

Váš stav objednávky můžete sledovat po přihlášení do obchodu v přehledu objednávek a při každé změně na vaší objednávce vám zašleme informační e-mail.

nahoru

8. Je možné sledovat dopravu mé zásilky?

V informačním emailu nebo v přehledu objednávek je uvedeno číslo zásilky. Navštivte stránky kurýra, kterého jste si objednal (ČP, PPL, UPS, DHL) a vložte přidělený kód pro sledování zásilky.

nahoru

9. Za jak dlouho můžu zásilku očekávat?

Pokud je vše skladem a zásilka byla předána dopravci, je zpravidla balík doručen do druhého dne (platí pouze v rámci ČR).
Pokud momentálně není zboží u nás skladem, je zpravidla zboží naskladněno do 2-10 pracovních dnů.

nahoru

10. Je možné si objednávku vyzvednout osobně ve vašem obchodě ?

Pokud je vaše objednávka připravena k vyzvednutí (obdržel jste informační email nebo SMS) můžete si přijít na vámi zvolenou prodejnu, kterou jste si zvolil při dokončování objednávky.

nahoru

11. Nestihl jsem si zásilku vyzvednout je možné ji zaslat znovu?

Ano, i to se může stát. Pokud tato situace nastane, zavolejte nám nebo napište na email, my vám zásilku opět zašleme. Pokud by se tak stalo podruhé, bude vám účtováno další poštovné ve stejné částce jako v první objednávce.

nahoru

12. Mohu si zboží objednat osobně na prodejně?

Ano, i to je možné. Na našich prodejnách v Loučné u Mostu a po dohodě v Terezíně. Je to výhodné, jelikož zboží bude přednostně objednáno vám a tak se nemůže stát, že by zboží bylo vyprodáno, než znovu navštívíte náš obchod.

nahoru

13. Nesedí mi velikost, kterou jsem si objednal?

Samozřejmě, že je výměna možná. Zboží, které Vám velikostně nesedí, zašlete v původním stavu včetně obalu poštou obyčejným nebo cenným balíkem (nikdy ne na dobírku) na adresu RAWA s.r.o. PKH 153, Lom Loučná 43511, spolu s kopií faktury a přiloženou poznámkou, za jakou velikost (větší, menší apod.) si přejete zboží vyměnit. Jakmile nám balík dorazí na prodejnu, je provedena výměna. Při první výměně neúčtujeme poštovné ani žádné jiné poplatky. Při dalších výměnách bude účtováno další dopravné ve stejné částce jako v první objednávce.

nahoru

14. Nedostal jsem od vás návod na použití?

Ano, může se to stát, jsme jenom lidé. Pokud se tak stalo, napište nám, my vám jej obratem zašleme poštou nebo emailem, případně faxem.
Toto se vztahuje pouze na nově zakoupené zboží v našem obchodě

nahoru

15. Jak mám postupovat při reklamaci?

Podmínky reklamace va našem obchodě je možné shlédnout v našem nákupním řádu.

nahoru

16. Obtěžují mě reklamní sdělení od vás, mohu je zrušit?

Ano, samozřejmě je to možné, stačí váš požadavek sdělit na adresu info@rawa.cz.

nahoru

17. Neobdržel jsem váš tištěný katalog a mám o něj zájem?

Samozřejmě vám jej rádi bezplatně zašleme, stačí nám napsat vaši adresu nebo zavolejte a objednejte si jej.

nahoru

18. Nenašel jsem zde odpověď na mou otázku

Pokud jste zde nenašli odpověď na vaši otázku, zašlete nám jí na email nebo zavolejte na tel. 476 731 297. Prosím použijte správný kontakt, tím se zrychlí odpověď na váš dotaz.

Používáme cookies s cílem co nejvíce Vám zpříjemnit návštěvu našich webových stránek. Tím, že stránky používáte, souhlasíte s uložením cookies na Vašem počítači/zařízení.

Ok
Více o cookies zde