Motor Honda GCvX200 H N2G7-SD pro VARI > N2EW-SD
Nový motor Honda GCVx přináší bezkonkurenčně nejnižší spotřebu paliva a nejvyšší výkon a kroutící moment ve své třídě . Výkonem a kroutícím momentem jsou srovnatelné s motory o úroveň většími. S úspěchem tyto motory pohánějí např. velmi oblíbené ručně vedené komunální stroje jako jsou mulčovače nebo sekačky na vysokou trávu. Zároveň Honda tímto motorem také cílí na domácí a hobby uživatele, kteří vyžadují kromě nízkých nákladů na provoz i vysoký uživatelský komfort, snadnou obsluhu a nenáročnou údržbu. Tomu odpovídá lehký start, nízká hmotnost, nízká hlučnost, hospodárnost provozu, mimořádně nízké vibrace a nenáročná údržba v podobě snadného přístupu ke všem základním prvkům motoru.
Motor GCVx 200 nahrazuje v nabídce svého předchůdce GCV 190 a je vhodný jako pohonná jednotka pro širokou řadu zařízení pro soukromé použití, které potřebují motory s vertikálním vývodem klikové hřídele, jako jsou např. plovoucí čerpadla, vysokotlaké myčky malotraktory, kypřiče a zametací kartáče a pod. Svým výkonem se vyrovná nebo dokonce překoná své konkurenty vyšších kubatur. S úspěchem tyto motory pohánějí např. velmi oblíbené ručně vedené komunální stroje jako jsou mulčovače nebo sekačky na vysokou trávu.
Motor GCV200 je vhodný pro širokou řadu domácích aplikací, jako jsou zahradní sekačky, kultivátory a zametán nebo systém VARI.
Inovativní vzhled s novým standardním krytem motoru
Technika OHV umožnila snížit počet součástek v motoru o 30% (oproti předchůdci GCV)
Snížení hmotnosti o 18% (oproti předchůdci GCV)
O 15% vyšší kroutící moment (oproti předchůdci GCV)
Nejvyšší kroutící moment na světě v dané třídě
Nová spalovací komora umožňuje spalovat benzín s obsahem 10% Ethanolu
"Honda Combustion Technology" - dokonalejší spalování = nižší spotřeba a emise
Zlepšení uživatelského komfortu = zlepšený přístup k plnění oleje, zlepšený přístup k zapalovací svíčce, rozměrnější hrdlo plnění palivové nádrže, snadný přístup ke vzduchovému filtru
Snadné a spolehlivé startování díky vylepšenému systému automatického sytiče Auto Choke Comfor
Vysoce kvalitní materiály a na míru konstruované komponenty zajišťují dlouhodobou spolehlivost
Bez problémů plní evropské emisní limity
Nízká hlučnost a snížené vibrace motoru
Nízká spotřeba paliva a motorového oleje
Snadný servis a provozní údržba
Technické parametry
Typ motoru 4-taktní zážehový jednoválec s rozvodem OHC
Startování Ruční
Trvalý provozní výkon kW/(ot.min-1] 2,8 / 3,8 (3000)
Max.čistý kroutící moment Nm/ot.min 12,7 / 1,30 (2500)
Spotřeba paliva při trvalém provozním výkonu l/hod (ot.min-1) 1,4 (3000)
Kompresní poměr 8.0 : 1
Vrtání a zdvih (mm) 66 x 59
Typ vložky válce Hliníkový válec
Objem palivové nádrže (litrů) 0,91
Zdvihový objem (cm3) 201
Kliková hřídel: průměr 22,2 mm délka 61,9 mm
Objem olejové náplně (litrů) 0,4
Model motoru 4-taktní jednoválec s rozvodem OHV
Max.výkon motoru (HP) 5,6
Rozměry stroje (L x Š x V) (mm) 415 x 330 x 359
Suchá hmotnost (kg) 10,1